mylupus

Alla inlägg den 29 november 2016

Av Marie Philalden - 29 november 2016 20:51


Idag hade jag telefontid med min medicinläkare.

Ja, vad ska jag säga.......


Jag förstår inte vad det är som pågår runt omkring mig.

Bestäm er om jag ska ha behandling eller inte.

Sluta skicka runt mig på olika undersökningar som jag redan gjort.

Vill ni inte ge mig en behandling så jag kan få min vardag att fungera 

SÄG DET DÅ

Bestämmer ni er för att genomföra en behandling.

GE MIG DEN DÅ


Hur ska jag få min vardag att fungera om jag inte vet hur jag ska hantera min sjukdom?

Varför ska jag äta bromsmedicin om jag inte behöver?

Varför äta smärtllindring om jag är frisk?

Ge mig bevis på att jag fejkar mina röntgen bilder och mina blodprover.


Alltså denna katt och råtta lek med min hälsa är inte ok......


Min medicin har jag fått för ett tag.

Tack för att jag fick passa Felix, han är ju bara så gosig....<3

Länge sen man hade en sån liten vid sin sida när man sov. 
Han har sparkat sönder min njurar...ha ha ha Inte låg han still.

Men det var värt det.........


Nu ska denna tanten in och läsa sin journal.

Intressant och se hur dom har bedömt mitt läkarbesök......


Puss och kram <3


Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards